Rozwój i konsekwencja

Aplikacja cały czas się rozwija, z przecieków wiadomo, że pojawi się za niedługo specjalny filtr do pól dodatkowych. Będzie umożliwiał filtrowanie danych bez ustalonej wartości w danym polu dodatkowym. Czyli przykładowo będzie można pokazać wszystkie kontakty bez kategorii, albo wszystkie interesy bez daty ostatniego kontaktu. Świetnie!

Reklamy

Ciekawe publikacje na temat miniCRM w internecie

W ostatnich dniach sporo portali i blogów nawiązało do naszej aplikacji w mniejszy, lub większy sposób. Wymieniamy najciekawsze z nich, tworząc swego rodzaju podsumowanie.

Lokalny portal pracy z Bielska-Białej opisał jak wygląda praca w miniCRM we wpisie Jak wygląda zdalna praca w polskim CRM-ie. Opowiadamy tam o zaletach i wadach pracy zdalnej oraz przedstawiamy zalety wykorzystywania nowoczesnych narzędzi, służących do ułatwienia współpracy grupowej.

Na portalu djx.pl odpowiadamy na pytanie, dlaczego warto rozpocząć rok od instalacji i rozpoczęcia korzystania z narzędzia typu CRM. Jest to nie jako prezentacja systemu i jego zalet. Swoją drogą polecamy portal, rozwija się bardzo fajnie i pojawiają sie tam coraz ciekawsze informacje.

Artur Smolicki z bloga newcreative.pl przeprowadził solidny test naszego CRM-a pod kątem małych i średnich firm. Bardzo polecamy ten artykuł, Artur ma świetny styl formułowania wypowiedzi.

Internet mówi o nas coraz więcej i więcej. Niedawno pojawiliśmy się również na blogu deda.pl oraz na portalu funno.pl, na których namawiamy przedsiębiorców do podjęcia wyzwania na początku roku i skrupulatnego, rozpoczęcia pracy narzędziemy typu prosty CRM online, jakim jest niewątpliwie miniCRM.pl.

Jeśli masz pytania, chciałbyś dowiedzieć się więcej na temat naszego prostego i użytecznego rozwiązania po prostu do nas napisz w komentarzach. Chętnie odpowiemy.
Jakie masz noworoczne cele związane z Twoją firmą?

MiniCRM – prosto, szybko, w jednym miejscu

Fajny wpis na temat miniCRM. Polecamy!

Marketing, Psychology, Lifestyle

Od dłuższego czasu szukałam prostego w obsłudze narzędzia internetowego, które pomogłoby mi w zarządzaniu siecią kontaktów jakie utrzymuję z klientami i blogerami pracując w marketingu. Z pomocą przyszedł mi Paweł Tkaczyk i jego wpis na Twitterze.

vvvhttps://twitter.com/paweltkaczyk

ddddd

Postanowiłam dać szansę polecanemu narzędziu CRM – miniCRM. W swojej pracy codziennie nawiązuję relacje z klientami, a jeszcze częściej z blogerami. Kontakty do nich miałam porozrzucane po skrzynce mailowej, a natłok maili sprawił, że coraz trudniej było odszukać daną osobę. Musiałam uporządkować kontakty, zebrać je w jeden plik i mieć wszystko razem, by w razie potrzeby szybko skontaktować się z kim trzeba. Plik excela nie bardzo przypadł mi do gustu, szukałam raczej programu/narzędzia online, z możliwością łatwego dopisywania notatek, udostępniania pliku innym. MiniCRM okazał się strzałem w dziesiątkę.Tym bardziej, że jego główne hasło to: „Prosty CRM dla małych firm”. Wielkie, multimedialne narzędzia są ok, ale dla potężnej firmy dysponującej tysiącem kontaktów. Są…

View original post 398 słów więcej

CRM mobilny

Właśnie kończymy wdrażać nową wersję miniCRM. Będzie bardzo dużo nowości i usprawnień. Wiodącą zmianą będzie tzw. Responsive Design czyli takie zaprojektowanie aplikacji, aby dobrze działała na wszystkich urządzeniach mobilnych. Także już za kilka tygodni nowa odsłona miniCRM, którą będzie można używać na telefonach komórkowych, tabletach itp. Stay tuned!

Czy warto korzystać z faktur elektronicznych?

Przejście na system elektronicznego wystawiania oraz otrzymywania faktur daje zauważalne, wymierne korzyści – zarówno dla usługodawcy, jak i klienta.

Korzyści dla firmy

Firmy wysyłające do swoich klientów faktury w formie elektronicznej obniżają znacznie wydatki, jakie pochłaniało dotychczasowe tradycyjne fakturowanie. A im większa firma, tym większe oszczędności. Dzięki temu przedsiębiorstwa mogą przeznaczyć zaoszczędzone środki na najpilniejsze potrzeby w firmie lub na rozwój samego biznesu. Poza korzyściami finansowymi przejście na elektroniczny system fakturowania pozwala na płynniejsze dokonywanie płatności w firmie oraz utrzymanie porządku w dokumentach.

Pełna automatyzacja

Firma, przechodząc na elektroniczny system fakturowania, staje się samowystarczalna. Może sama wystawiać dokumenty sprzedaży, bez pomocy księgowej czy biura rachunkowego. Dzięki prostym w obsłudze aplikacjom proces fakturowania jest całkowicie zautomatyzowany, system bowiem sam pomaga w uzupełnianiu danych czy wyliczaniu bardziej skomplikowanych wartości. Dodatkowo, klienci, z którymi współpracujesz najczęściej, są zapisywani w pamięci aplikacji i przy kolejnym wystawianiu faktury wystarczy, że użyjesz wyszukiwarki, aby szybko ich odnaleźć, już bez konieczności ponownego uzupełniania danych.

Faktury elektroniczne to przede wszystkim wygoda oraz oszczędność czasu i pieniędzy. Aby osobiście przekonać się, ile możliwości daje wystawianie faktur za pomocą internetowej aplikacji, warto przetestować darmową wersję jednego z dostępnych systemów. Jednym z nich jest aplikacja miniFaktury.pl, stworzona głównie z myślą o małych przedsiębiorstwach.

CRM dla firm szkoleniowych

CRM dla firm szkoleniowych – profesjonalna organizacja szkoleń

miniCRM adresowany do branży szkoleniowej jest pomocnym narzędziem pracy trenerów, organizatorów szkoleń, kursów czy warsztatów o różnorodnej tematyce. Dzięki aplikacji CRM zorganizujesz profesjonalne szkolenia interpersonalne, menedżerskie, handlowe czy biznesowe.

  • wszystkie informacje o klientach, uczestnikach szkoleń i szkoleniach w jednym miejscu
  • pomoc w gromadzeniu zgłoszeń i rejestracji uczestników szkoleń
  • czytelny harmonogram szkoleń
  • koordynowanie działań trenerów poprzez umieszczanie ich zadań w kalendarzu szkoleń
  • raporty z przebiegu szkoleń
  • przejrzysta historia szkoleń uwzględniająca przypisanych do nich trenerów czy liczbę uczestników

Poprzez zebranie wszystkich niezbędnych informacji o klientach w jednym systemie CRM, bez problemu dopasujesz charakter szkoleń do wymagań swoich odbiorców.